6 de febrero de 2012

Drogues, et matan per dins ..

- Emborratxante i fumant merdes no soluciones res, ho saps veritat?
 - Ja comencem ...
- Ja comencem no! Esque tia, que cony estàs fent amb la teva vida? No veus que cada vegada estàs pitjor?
-Pitjor? mare meva ...
- , pitjor. Per moltes merdes que et fiquis, per molt que beguis no oblidaràs res!
- Però que cony estàs dient?
- que tot això ho fas perquè creus que oblidaràs el passat ... Beus i fumes per divertir-te i oblidar tot allò que va passar, però sé que tot i així, tots aquells records no et deixen en pau. No et deixen ser tu mateixa i gaudir de les petites coses. No ho veus? Que per molt que fumis i beguis segueixes estant igual?
- Però quina merda t'has fumat?
- Cap al contrari que tu ... Només dic el que veig i el que crec. Ets la meva amiga i no puc seguir veiente així, per això vull que t'adonis que no pots seguir portant aquesta vida.
   
Avui en dia utilitzem l'alcohol i les drogues, com una cosa normal per divertir-se i no ens adonem de l'ho perilloses que són. Pensem que la única forma de passar-ho bé en una festa és bevent o drogant-se, però sincerament no és així. 
Creieu-me, al principi si que et diverteixes, però després, aquesta diversió s'acaba quan comences a trobar-te malament, quan algú es fa mal o simplement quan a un amic teu està a punt de donar-li un coma etilic. Llavors se't treu la borratxera de cop. 
Arriba un moment en què et canses d'acabar en totes les festes igual, de que els teus amics sempre acabin portante en braços o acompanyante fins a casa perquè vas tan malament que no tens ni equilibri, et canses d'acabar en totes les festes vomitant i que els teus amics hagin de veure't en aquest estat, et canses d'aixecar-te al dia següent i que tot et dongui voltes. Hi ha un dia en què et canses de tot això i decideixes no beure més. Llavors t'adones que per passar-ho bé no necessites beure, només amb tenir als teus amics al teu costat ja n'hi ha prou per gaudir de la festa. T'adones que al donar-te un got ple, només d'olorar l'alcohol, una olor semblant a la colònia, se't tanca l'estómac i se't treuen les ganes de beure. I sobretot t'adones que sempre que t'ofereixen alguna cosa per beure, se't passa per la ment tots aquells moments en què vas beure i vas acabar malament, en els marejos, els vòmits, les ressaques, etc. I l'únic que se t'acut dir és "no gràcies, beuré un refresc"I que més dóna el que pensin els altres en veure que no beus o fumes, poden dir el que vulguin però tu almenys estàs fent alguna cosa bona per a tu, no com ells...


  Avui en dia, en una festa és difícil trobar a un jove sobri, la majoria d'ells beuen i es droguen. A aquells que no ho fan se'ls mira com si fossin uns "bixos raros" i se'ls acusa "d'avorrits" pel fet que no beuen ni es droguen, pel simple fet de que són sans. Però el que no saben els joves consumidors de drogues o alcohol és que, a poc a poc s'estan destruint per dins ... És trist però veritat.
'maddays!
 

3 comentarios:

  1. Descrius el problema amb les paraules exactes, molta raó.. Últimament si no beus o fumes et tracten de bicho raro, és la societat d'avui en dia desgraciadament. No es pot fer res per remediar-la, l'únic passar de tot tipus de comentaris. t'estimo!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jijiji sabia que t'agradaria! I percert la foto de PEACE la vaig fer a l'estiu pensant en tu! (:
      La societat d'avui en dia dona fastic titi! jaja
      t'estime, t'estmo, t'estim!

      Eliminar