Sovint, el nostre estat d'ànims influeix molt en la nostra visió del món. Si t'aixeques un dia amb l'estat d'ànims baix, la resta del dia seguirà igual, i per més que vulguis tot ho veuràs gris, estaràs apagada i trista, et donarà la sensació que tothom està igual que tu. Aquella sensació de que el dia està ennuvolat i no veus per enlloc el sol, la sensació de que res té sentit per a tu.
Però, si en aixecar-te penses que serà un dia genial i que tot sortirà com tu vols, veuràs les coses d'una perspectiva diferent, veuràs el món d'una altra forma, ple de colors vius, amb un cel blavos i un sol radiant. Veuràs, que al pensar en positiu el teu estat d'ànim anirà millorant, fins que et sentis bé amb tu mateixa. La cosa canviarà i acabaràs somrient, acabaràs passant un dia la mar d'alegre i et sentiràs feliç.



