Mil moments plens de felicitat al teu costat... Però és avui quan sé
que puc comptar amb tu, quan puc dir que estic segura de que passi el
que passi estaràs al meu costat i que absolutament mai em deixaràs anar de
la mà, quan puc dir que això serà per sempre. És avui quan estic
completament segura de que vas ser, ets i seràs una persona
importantíssima per mi, és avui quan et puc dir que obstacle que vingui
obstacle que superarem junts! És avui quan et puc dir que t'estimo amb
tot el meu cor i que ets l'amor de la meva vida.
ETERN!♥
*-*
ResponderEliminartitiiiiiii preciosaa!
Eliminargemoooooooooooooo
ResponderEliminarnoia si eske ets mes burra... aix com tastimu ya saps que sempra pots comptar am mi y que yo sempra estare al teu custat x lu k fagi falta i x lu k sigi q tu ets part de mi i k sensa tu no soc ningu .. tamuh petitona meva (L)
29 sempra <3!
Ho ets tot!
Eliminar