5 de febrero de 2012

T'estimo...



 Mil moments plens de felicitat al teu costat... Però és avui quan sé que puc comptar amb tu, quan puc dir que estic segura de que passi el que passi estaràs al meu costat i que absolutament mai em deixaràs anar de la mà, quan puc dir que això serà per sempre. És avui quan estic completament segura de que vas ser, ets i seràs una persona importantíssima per mi, és avui quan et puc dir que obstacle que vingui obstacle que superarem junts! És avui quan et puc dir que t'estimo amb tot el meu cor i que ets l'amor de la meva vida.


Sincerament ja no tinc paraules amor... Ets la persona més important que tinc en aquesta vida, i mai et vull perdre, per res en el món geme! Perquè sense tu, jo no sóc res petitó! Només puc donar-te les gracies per tot el que fas dia a dia per mi, per tots els cops que m'has ajudat i per tots els somriures que m'has tret, no saps lo agraïda que estic... T'estimo césar i saps que sempre serà així!



ETERN!♥


4 comentarios:

  1. gemoooooooooooooo
    noia si eske ets mes burra... aix com tastimu ya saps que sempra pots comptar am mi y que yo sempra estare al teu custat x lu k fagi falta i x lu k sigi q tu ets part de mi i k sensa tu no soc ningu .. tamuh petitona meva (L)

    29 sempra <3!

    ResponderEliminar