![]() |
| Maddays Photographies |
+Sempre ho faig, però arriba un moment que et prenen per tonta.
- El més sabi és el que observa i reflexiona, mai ho oblidis.
+ Si, però del més sabi tots se'n enriuren, així que de que serveix callar i observar? En aquest món, trepitges o et deixes trepitjar ja ho saps.
-Llavors, no et deixis trepitjar per ningú. LLuitar per els teus somnis fins aconseguir-los, però sobretot lluita per ser feliç.
És podria dir que ha sigut un pont caotic, masses emocions en tan pocs dies. Els pares, els tetes, ell... I això fa que, un cop més, vinguin a mi tots aquells pensaments plens de foscor. El dolor m'envaeix poc a poc i nose que fer perquè desapareixi... Només vull sortir d'aquesta foscor, només vull sortir d'aquest pou sense fons.
#maddays.

No hay comentarios:
Publicar un comentario