20 de noviembre de 2012

pares.

He parlat amb ells. Com sempre m'ha anat bé, ells sempre m'entenen. Fan tot el possible per entendre'm, per trobar la causa de tot això. Volen que sigui valenta i fagi tot el possible per conseguir la meva meta. Com no sabem la causa, i ja porto més de quatre anys així, creuen que tindria que visitar a un psicoleg. Jo també ho crec, m'han ajudat bastant les altres vegades. Per això, demà serà un nou inici. Intentaré superar les meves pors i obligar-me a mi mateixa a ser valenta, a tirar endavant. També demanaré hora amb la doctora, la Monica, i l'hi explicaré. Aquest problema s'ha d'acabar, ja porta masses anys en la meva vida...

-M.

No hay comentarios:

Publicar un comentario