He parlat amb ells. Com sempre m'ha anat bé, ells sempre m'entenen. Fan tot el possible per entendre'm, per trobar la causa de tot això. Volen que sigui valenta i fagi tot el possible per conseguir la meva meta. Com no sabem la causa, i ja porto més de quatre anys així, creuen que tindria que visitar a un psicoleg. Jo també ho crec, m'han ajudat bastant les altres vegades. Per això, demà serà un nou inici. Intentaré superar les meves pors i obligar-me a mi mateixa a ser valenta, a tirar endavant. També demanaré hora amb la doctora, la Monica, i l'hi explicaré. Aquest problema s'ha d'acabar, ja porta masses anys en la meva vida...
-M.
-M.
No hay comentarios:
Publicar un comentario