| Maddays Photographies |
Molts diuen que sóc forta, potser la persona més forta que han conegut, perque després de tot el que he passat encara tinc un somriure als llavis. El que ells no saven es que constantment tinc moments de debilitat, moments en el que tot el meu entorn s'ensorra i la meva petita i fragil ànima queda al descobert. Moltes nits m'he sentit així, fragil com una capseta de vidre, sola en la foscor intentant que aquell dolor tan penetrant marxés, vessant llagrimes fins quedar esgotada.
Però he descobert que encara que en aquests moments de fragilitat em senti sola, no ho estic. I penso la sort que tinc d'estar rodejada de persones que m'estimen tal com sóc, de poder ser jo mateixa quan estic amb ells. Poder donar-ho tot per aquelles persones és el més gratificant que et pots trobar a la vida. Saber que aquestes amistats són de veritat... m'omple de felicitat.
M.
No hay comentarios:
Publicar un comentario