Les claves.. necessito parlar amb tú.. et necessito i ara més que mai <3
Ens necessitem mutuament titi, ara parlem!
Les claves.. necessito parlar amb tú.. et necessito i ara més que mai <3
ResponderEliminarEns necessitem mutuament titi, ara parlem!
Eliminar