- Només m'interessa el que és etern.
- Res és etern.
- Res és etern.
Estem acostumats a escoltar aquesta frase, però de veritat no hi ha res etern? No hi ha res o ningú que ens acompanyi tota una vida? No hi ha cap sentiment d'amor cap a un esser estimat que ens acompanyi sempre? Jo crec que l'eternitat si que existeix, encara que la mirem molt superficialment... La eternitat és allò que perdura i perdurarà sempre en el més profund del teu cor, aquells sentiments que pots arribar a sentir per un esser estimats com són els teus pares o avis, fins i tot a la teva parella, i qui sap, algun dia als teus fills... Superficialment res és etern i tot desapareix del teu costat, però si mirem al teu interior veuras que hi ha persones que sempre estaràn allà, i que sempre t'estimaràn, aquestes persones si que són eternes...
'maddays!
No hay comentarios:
Publicar un comentario