M'encanta, ningú és perfecte respecte als demés, però tots sóm perfectes individualment; amb els nostres pro's i els nostres contre's. Sempre somrient<3
M'encanta, ningú és perfecte respecte als demés, però tots sóm perfectes individualment; amb els nostres pro's i els nostres contre's. Sempre somrient<3
ResponderEliminar