24 de enero de 2012

Anorèxia.


- No tinc gana mama ...
-Menjes molt poc filla, alfinal et posaràs malalta!
- Es que no em trobo bé...

Quantes vegades hauré dit això .. Però, què puc fer? Quan veig el plat ple de menjar a la taula, se’m treu la gana de cop només de pensar les calories que porta cada plat. Què vol que m’engreixi més? Que no veu que estic grassa? Estic massa grassa, sóc una foca ... I em miro al mirall i em faig fàstic a mi mateixa, m’odio, odi el meu cos, les meves cames, els meus braços, la meva panxa ... odio cada racó del meu cos. I encara que no mengi segueixo veient-me fastigosa.

Vivim en un món on aquest tema passa desapercebut, on no se li dona la importància que se li té que donar simplement perquè no veiem la gravetat d’aquesta malaltia. Avui en dia, molts adolescents  la pateixen i la majoria d'ells tendeix a ocultar-le i a negar tenir-la.

 'maddays!



3 comentarios: