Somnis que ara
se t'escapen de les mans, somnis que creus que mai es compliran, somnis
que desitjes amb tota il·lusió i esperança del món. I al cap i a la fi són
només somnis ... però qui diu que algun dia no es compleixin? I si algun
dia són alguna cosa més que fantasies? I si algun dia formen part de la
realitat? No em rendiré, lluitaré per ells i aniré superant tots els obstacles fins arribar-hi, faré tot el que estigui en les meves
mans perquè es facin realitat.
- Perquè tots hem de lluitar per aquells petits somnis que tenim.
'maddays!

No hay comentarios:
Publicar un comentario