25 de enero de 2012

Somnis.



Somnis que ara se t'escapen de les mans, somnis que creus que mai es compliran, somnis que desitjes amb tota il·lusió i esperança del món.  I al cap i a la fi són només somnis ... però qui diu que algun dia no es compleixin? I si algun dia són alguna cosa més que fantasies? I si algun dia formen part de la realitat? No em rendiré, lluitaré per ells i aniré superant tots els obstacles fins arribar-hi,  faré tot el que estigui en les meves mans perquè es facin realitat.
 
- Perquè tots hem de lluitar per aquells petits somnis que tenim.

'maddays!

No hay comentarios:

Publicar un comentario