Amistats que es perden amb el pas del temps, amistats que queden en l'oblit i mil records que s'esfumen de la ment ... Però de tant en tant, algun petit record sorgeix del fons del nostre subconscient fent-nos recordar aquella bonica amistat que teniem, aquells preciosos moments viscuts. Llavors t'adones que per un moment, tots aquells records que havien caigut en l'oblit tornen ha sorgir i per un instant penses en aquella amistat perduda i en aquella persona que tant anheles... I de cop, comences a recordar mil moments, plens de felicitat i tristesa, amb les seves penes i alegries, plens dels somriures i abraçades que tant ansies... Però sobretot, el que més recordes és aquella bona companyia que estava sempre al teu costat.
'maddays!
No dubtis que hi poden haver persones que sempre estiguin al teu costat. Mai dubtis que una d'aquestes persones seré jo.
ResponderEliminarNo ho dubto!
Eliminar