27 de enero de 2012

Amistats perdudes...


Amistats que es perden amb el pas del temps, amistats que queden en l'oblit i mil records que s'esfumen de la ment ... Però de tant en tant, algun petit record sorgeix del fons del nostre subconscient fent-nos recordar aquella bonica amistat que teniem, aquells preciosos moments viscuts. Llavors t'adones que per un moment, tots aquells records que havien caigut en l'oblit tornen ha sorgir i per un instant penses en aquella amistat perduda i en aquella persona que tant anheles... I de cop, comences a recordar mil moments, plens de felicitat i tristesa, amb les seves penes i alegries, plens dels somriures i abraçades que tant ansies... Però sobretot, el que més recordes és aquella bona companyia que estava sempre al teu costat.


'maddays! 

2 comentarios:

  1. No dubtis que hi poden haver persones que sempre estiguin al teu costat. Mai dubtis que una d'aquestes persones seré jo.

    ResponderEliminar