Avui en dia, si no ets com tots ja t'etiqueten
d'estrany, i es fiquen amb tu per ser diferent. Però no importa el que diguin o
pensin els altres, no importa en absolut. Perquè el que de veritat importa és
el que tu penses, si tu et sents bé tal i com ets, res més importa. Si tu et
sents agust amb tu mateixa, els demés no importen. No ets cap prototip, i no
tens cap estil concret, tu et vesteixes, et pentines, et maquilles com
vols. Tu tens personalitat, i per això
t'han de criticar? Clar que no, no deixis que et trepitgin per ser tu mateixa,
no deixis que et trepitgin per no ser el que ells volen. Tu ets així, ets
diferent als demés, tens personalitat i només per això ja tindries que estar
agraïda. Perquè avui en dia poca gent té personalitat, poca gent sap com és ell
mateix. Per això et dic, que sigues tu mateixa, sigues única!
No hay comentarios:
Publicar un comentario