Vosaltres sou el millor que tinc,
vosaltres sou els meus millors amics, i sou tot el que es pot demanar.
Sincerament no tinc paraules per vosaltres... Durant aquest any han hagut mil
moments i mil records el vostre costat, mil i un moment plens de felicitat! Que
mai oblidarè perquè al vostre costat sóc feliç, vosaltres em feu feliç,
vosaltres sou la raó de cada un dels meus somriures! Per això os dic que passi
el que passi seguirem somrient, però sobretot seguirem junts! *-*
Infinitament ETERN!
Preciós♥
ResponderEliminarcom tu petita!!!
Eliminar