Estudiar, estudiar i estudiar, és tot el que m'espera aquestes setmanes... I no puc fer res més que evocar aquelles tardes d'estiu, on no hi havia l'estrès per cap lloc, només hi havia pau i tranquil·litat. Aquelles tardes plenes de felicitat i bona companyia, de mil moments immortalitzats en fotografies. I només vull que tornin aquells dies on no hi havia cap preocupació, només vull corre per aquells prats verds on una vegada hi vaig ser, només vull corre cap a la llibertat.
'maddays!
No hay comentarios:
Publicar un comentario