17 de marzo de 2012

Perfection

C. Suñén photographies

No soy perfecta, pero... ¿acaso alguien lo es?


'maddays!

1 comentario:

  1. M'encanta, ningú és perfecte respecte als demés, però tots sóm perfectes individualment; amb els nostres pro's i els nostres contre's. Sempre somrient<3

    ResponderEliminar