31 de enero de 2012

El secret! *-*


"El món no és igual quan ho veiem alegres a quan ho veiem tristos"

Sovint, el nostre estat d'ànims influeix molt en la nostra visió del món. Si t'aixeques un dia amb l'estat d'ànims baix, la resta del dia seguirà igual, i per més que vulguis tot ho veuràs gris, estaràs apagada i trista, et donarà la sensació que tothom està igual que tu. Aquella sensació de  que el dia està ennuvolat i no veus per enlloc el sol, la sensació de que res té sentit per a tu. 
Però, si en aixecar-te penses que serà un dia genial i que tot sortirà com tu vols, veuràs les coses d'una  perspectiva diferent, veuràs el món d'una altra forma, ple de colors vius, amb un cel blavos i un sol radiant. Veuràs, que al pensar en positiu el teu estat d'ànim anirà millorant, fins que et sentis bé amb tu mateixa. La cosa canviarà i acabaràs somrient, acabaràs passant un dia la mar d'alegre i et sentiràs feliç.



2 comentarios:

  1. Sempre hi ha que pensar en positiu, tot el que té que passar passarà!♥

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. exacte petita :) Tenia que parlar algun dia de l'HomSecret!! jaja tailoviu!(L)

      Eliminar