21 de enero de 2012

Eternament al teu costat!♥

Sincerament ja no tinc paraules després d'aquests dos anys... Hem passat molts moments amor, i et puc assegurar que mai els oblidarè. 
Vas aparèixer del no res i vas donar sentit a la meva vida, em vas donar una raó per aixecar-me cada dia, una raó per seguir lluitant i no rendir-me mai, una raó per ser feliç. 
Has fet moltíssimes coses per mi, que no ser com agraïr-te. M'has tret un somriure en els meus pitjors moments, m'has ajudat amb tot el que has pogut, m'has ensenyat el que és estimar i ser estimada, m'has ensenyat que una persona si vol pot canviar, però sobretot m'has ensenyat a ser millor persona i lluitar per tot allò que vull. 
Vull dir-te que com tu has fet, jo sempre estarè al teu costat i farè tot el possible per veure't somriure, farè tot el possible per fer-te feliç. Perquè la teva felicitat és l'unic que vull. T'estimo eternament i sempre serà així, mai ho dubtis. 
Gràcies per tots aquests moments plens de felicitat al teu costat, gràcies per ser tan increïblement genial, gràcies per tots aquells somriures que m'has tret, gràcies per animar-me en els meus pitjors moments, gràcies per ajudar-me en tot el que has pogut, gràcies per creure en mi, gràcies per donar-me forçes, gràcies per fer-me feliç, gràcies per tot això i més!

29!


2 comentarios:

  1. arribu na miketa tard , pero weno suposo q miyo tard q mai...
    ps nse k dirta noia tamuh mes k a re en el m on i k gracias x awantarma dia a dia q ya es mol de temps al teu custat i ke ets lunica persona ala kual vui tindra ets lunica persona q necesitu x viure el dia a dia i k vui dirta q numes vui q sigis felis al meu custat tamuh tant princesa..(L)
    29 sempra !!

    ResponderEliminar