19 de enero de 2012

Una amistat interminable~



Saps? Avui he vist una frase que m'ha fet en recordar-me molt de tu i del Javi; la frase era: "Siempre habrán amigos que te ayudan a levantarte".
Sé que vosaltres estareu allà on jo estigui, allà on jo necessiti ajuda, allà on no pugui somriure passi el que passi; això hem dona forces perquè sé que no estic ni estaré sola, mai. I vull que us quedi clar que vosaltres tampoc. Jo estaré allà on ningú estigui quan necessiteu ajuda, quan no sapigueu a qui demanar ajuda o no sapigueu del que fer, jo estaré allà per donar-vos el meu suport i ajudar-vos en el que més hem sigui possible..
Sou molt grans, sempre que he necessitat alguna cosa heu estat al meu costat i m'heu donat consells i un suport incalculable.. No he necessitat trucar i dir: necessito ajuda; ho noteu, sempre.
Per moltes vegades que os he dit coses que vosaltres no accepteu o que no us sembla bona idea i al final m'he acabat sortint amb la meva, no us heu pica't ni molt menys i això hem demostra com sou, com és la nostra amistat i ho lluny que arribarà!
He comés errors, molts, sobretot l'últim mes del 2011 ja sabeu perquè ho dic, i sí li vull donar voltes sabeu perquè? Per què no teníeu un motiu per enfadar-vos, teníeu molts, moltíssims però que bau fer? Apollar-me en cada una de les decisions i errors que prenia encara que m'avisabau que acabaria malament i que no hem fiés de res. Gràcies per això de veritat..
De veritat us vull donar les gràcies per tot, per els vostres somriures, per els moments viscuts, per les fotos fetes amb gracies i tonteries però que això  demostra que ens ho passem molt bé junts i que mai ens avorrirem estant els uns amb els altres..
Hem podeu fer un favor?
Si us plau, mai deixeu de somriure; passi el que passi, succeeixi el que succeeixi, si us plau.
Quan vosaltres mogueu encara que sigui el múscul més minúscul que teniu a la cara que demostri felicitat, jo ja sóc feliç. Quan les persones que més m'estimo estan contentes, hem torno les persona més feliç del món; m'encanta veure disfrutar a la gent que m'estimo, m'encanta veure somriure, viure sense problemes, sense rallades a la gent que tinc a prop i que no vull que s'allunyin; simplement, m'encanteu.
Bueno, ja sé que us rallo molt amb aquesta cançó, però cada vegada que estic malament me la poso i l'escolto una i altra vegada fins que m'animo. I qui me la va ensenyar? vosaltres.
Altra vegada més hem bau fer somriure amb un simple clik.

Si tu caus, jo caic; si tu somrius jo sóc feliç♥ 

Us estimo massa, no canvieu mai! 

2 comentarios:

  1. Sobren les paraules petita... ETERN!♥

    ResponderEliminar
  2. No sobren, encara falten paraules per poder expressar tot el que sento per vosaltres dos♥

    ResponderEliminar