29 de octubre de 2012

Eternity.

Maddays Photographies
-L'amor té totes les respostes.

Avui és un dia especial ja que faig dos anys i set mesos amb ell. No hem fet gran cosa, però el simple fet de poder dinar junts i estar tota la tarda estirats al sofa abraçadets ha sigut perfecte. Aquests petits moments plens de màgia són els que de veritat importen, són els que em fan tirar endavant i els que em treuen un somriure en els pitjors moments.

Aquest cap de setmana, també ha sigut genial.  Dissabte va ser el aniversari de la Tabby, així que ens vem ajuntar tots per celebrar-ho. Va estar molt bé, ja que vaig poder passar una gran nit al costat dels meus millors amics. Un gran sopar, una gran festa i unes grans persones. Me'ls estimo moltissim! I Diumenge, va ser un dia per relaxar-me, llegir, etc.


#maddays.

No hay comentarios:

Publicar un comentario