23 de octubre de 2012

Freedom.

Maddays Photographies


Tens tota la nit per descobrir... 
Jo et portaré per molts camins 
fins que el sol ens sorprengui al matí.


Avui és podria dir que he tingut bastant de temps per pensar. Crec que almenys hem de tindre un parell de minuts al dia per reflexionar, ja que si t'ho prens amb calma i reflexiones veuràs les coses desde un altre punt devista i trobaràs més facilment la resposta als teus problemes.

Així que avui he aprofitat per reflexionar, és podria dir que m'he dedicat a pensar durant tota la tarda i he arribat a la conclusió de que sempre estic pensan en com vull estar, com vull ser i que vull fer però sempre m'oblido del més important que és gaudir de cada instant, gaudir de les petites oportunitats que et dona la vida i deles grans amistats.

Per aixó, he decidit pendre'm les coses més a la lleugera i començar una nova visió, un nou inici. Vull tindre el meu temps per coneixer a noves amistats, sortir i passar-m'ho bé, descobrir nous llocs, ets. El que vindria a ser fer coses diferentes i deixar la rutina enrere.


#maddays.

No hay comentarios:

Publicar un comentario