| Maddays Photographies |
Avui no hi ha molt que explicar, simplement ha sigut un dia genial. A l'institut tot ha anat bé, les dues hores de dibuix m'han anat perfecte per evadir-me de tots els meus pensament. Després ha vingut el gemi a buscar-me i hem passat el dia junts, compartint cada instant de felicitat. Perquè és només quan estic al seu costat, que jo em sento bé, plena de felicitat i d'esperança, però sobretot em sento estimada per una persona que faria tot el possible per veure el meu somriure. Només puc dir que l'estimo, i que per moltes coses que passin sé que sempre estarà al meu costat cuidant de mi, com ha fet sempre.
#maddays.
memiiii
ResponderEliminarque dirta noia que no sapigas
que tamuh mes q a re y q mai em separare de tu
que ets la miyo persona del mon.
I la mes deblin de totas jajajaj =$ es coñita tastimuu multisim cris sempra juntets 29/7 <3