Com descriuriem aquest cap de setmana? La veritat esque han sigut tres dies (comptant divendres) en què han hagut moltes emocions... Normalment, agafaria la part dolenta d'aquest cap de setmana i parlaria sobre ella i de com em sento, però avui m'ha passat una cosa que m'ha fet canviar la meva forma de pensar. Avui, com inici de la meva nova forma de pensar he decidit deixar aquella negativitat que sempre m'envaeix i gaudir dels bons moments. Així que, a partir d'aquest moment només em dedicarè a viure el màxim cada moments, fins a l'últim instant.
Com he dit, avui no parlarè de la part "dolenta" del cap de setmana. Així que no puc dir gran cosa d'aquest cap de setmana, tret que ha sigut genial. Tres dies al costat de la persona més especial que hi ha en la meva vida desde fa dos anys i set mesos. Ell, la meva parella i el meu millor amic, la persona amb la qual vull compartir la resta de la meva vida. Crec que estaràs amb mi quan dic que hem passat mil coses junts, i sempre hem superat els obstacles que s'han interposat entre nosaltres. I a cada obstacle ens hem fet més forts. Totes aquestes coses han anat enfortint la nostra relació fins fer-la indestruptible. I ara, es quan puc dir-te que t'estimo en cos i ànima, i que això mai canviarà!
Volver a empezar de zero,
volver a empezar de zero junto a ti!
#maddays.
![]() |
| Maddays Photographies |
Volver a empezar de zero,
volver a empezar de zero junto a ti!
#maddays.

No hay comentarios:
Publicar un comentario