7 de octubre de 2012

Ser lliures.

Maddays Photographies
- A vegades, necessitem fugir de tota aquella foscor que ens envolta. Necessitem sentir-nos bé, estar en pau amb nosaltres mateixos... Ser lliures com aquell ocell que observem dia rera dia, aquell que pot solcar els núvols i sentir l'aire entre les seves plomes, aquell que és feliç anant on vol...


En aquests moments em sento així. A casa no s'hi pot estar, tot són crits i queixes. Ultimament, res està bé amb ells i estic molt fastiguejada, però intento pensar el menys possible en això. L'institut sembla que em va bé, estic fent nous amics i amb ell tot va genial. Que més puc demanar? Si el que importa es estimar i ser estimada, i sobretot saber que passi el que passi ell estarà allà. Només m'importa això, saber que ell esta al meu costat i que creu en mi.


Enfi, després de passar un cap de setmana genial amb ell me'n vaig al llit ja que demà matino i m'espera un llarg dia.




#maddays.



No hay comentarios:

Publicar un comentario