![]() |
| Maddays Photographies |
En aquests moments em sento així. A casa no s'hi pot estar, tot són crits i queixes. Ultimament, res està bé amb ells i estic molt fastiguejada, però intento pensar el menys possible en això. L'institut sembla que em va bé, estic fent nous amics i amb ell tot va genial. Que més puc demanar? Si el que importa es estimar i ser estimada, i sobretot saber que passi el que passi ell estarà allà. Només m'importa això, saber que ell esta al meu costat i que creu en mi.
Enfi, després de passar un cap de setmana genial amb ell me'n vaig al llit ja que demà matino i m'espera un llarg dia.
#maddays.

No hay comentarios:
Publicar un comentario