| Maddays Photographies |
Mai hauria dit quan et vaig conèixer que arribaries a ser tan important per a mi. Ets la persona més meravellosa que hi ha en la meva vida i a la que estimo en cor i ànima. La persona amb la que he compartit milers de moments i que m'ha tret mil somriures amb les seves precioses paraules i aquell preciós somriure que tan m'agrada. Gràcies per tot el que fas dia a dia per mi i sobretot gràcies per fer-me feliç.
T'estime, t'estimo, t'estim, 29 ETERN!♥
#maddays.
No hay comentarios:
Publicar un comentario