Les hores van passant, un dia més que s'acava, un dia més perdut que sumar a la llista. I poc a poc, la llista es va omplint.. I segueixo sense saber que fer, sense trobar cap solució a tot això. M'agradaria despertar-me d'aquest malson on tot es foscor. Poder trobar un raig de llum que em guiï per la penombra fins a una sortida, però no se per que m'encanyo. Porto tant de temps tancada en aquest món, tant de temps lligada a la tristesa que no me'n recordo del que se sent quan gaudeixes dels petits moments. Vull alliberar-me, vull descobrir aquest món del que tothom parla. Un món ple de colors vius, on pots saltar i corre sense importarte el que pensaràn els demés, on pots cridar ven alt que ningú t'esbroncarà per fer-ho, on pots ser tu mateixa i deixar d'ocultar-te en una máscara, on pots riure fins agafar mal de panxa, on pots ser feliç... Vull saber més, vull saber com evadir-me entre els meus pensamens sense cap preocupació, vull saber com fugir dels problemes, com afrontar totes aquestes pors que no em deixen tirar endavant. I tot això, passa en aquest absurd món, aquest món inexistent.
- Lluita per tot el que vols, però mai oblidis lluitar per ser feliç en aquest món inexistent.
#maddays.
![]() |
| Maddays Photographies |
- Lluita per tot el que vols, però mai oblidis lluitar per ser feliç en aquest món inexistent.
#maddays.

No hay comentarios:
Publicar un comentario