16 de mayo de 2012

C2! ♥

- Levantarse por la mañana, medio dormida cojer el movil, abrir los ojos para ver la hora y ver un mensaje de la persona más importante de tu vida diciendote "Eres mi vida, te amo".
__________________________________________________

Sincerament, ets la persona més maravellosa que pot haver en aquest món i en la meva vida. I només vull que sapigues que t'estimo. T'estimo amb tot el meu cor i dubto que això algún día canviï amor, ets massa genial per a mi per això et demano que mai em deixis anar de la mà. Perquè gràcies a tu tinc una raó per aixecar-me cada dia, gràcies a tu tinc una raó per somriure i gràcies a tu tinc una raò per no deixar de lluitar.


- Eternity..


#maddays.



Maddays Photographies

No hay comentarios:

Publicar un comentario