1 de octubre de 2012

Sempre endavant.

Maddays Photographies
- De petits, quan els nostres pares ens portaven a passar un dia a la muntanya, mai ens preocupavem per arribar al cim, sinò en observar tot el que ens envoltava. Nosaltres ens paràvem a veure les formigues, a investigar els petits racons, a mirar sota les pedres... I és així com s'ha de viure, valorant els petits detalls i gaudint cada moment fins l'últim instant.

 Avui no hi ha molt que explicar, simplement ha sigut un dia genial. A l'institut tot ha anat bé, les dues hores de dibuix m'han anat perfecte per evadir-me de tots els meus pensament.  Després ha vingut el gemi a buscar-me i hem passat el dia junts, compartint cada instant de felicitat. Perquè és només quan estic al seu costat, que jo em sento bé, plena de felicitat i d'esperança, però sobretot em sento estimada per una persona que faria tot el possible per veure el meu somriure. Només puc dir que l'estimo, i que per moltes coses que passin sé que sempre estarà al meu costat cuidant de mi, com ha fet sempre.


 #maddays.

1 comentario:

  1. memiiii
    que dirta noia que no sapigas
    que tamuh mes q a re y q mai em separare de tu
    que ets la miyo persona del mon.
    I la mes deblin de totas jajajaj =$ es coñita tastimuu multisim cris sempra juntets 29/7 <3

    ResponderEliminar